Építs végre egy olyan céget, ami gyorsabban nő, több pénzt termel – ideje, hogy tisztán láss és nyugodtan aludj!

Egy olyan Forbes listás növekedési szakember segít személyre szabottan, aki már épített többszáz milliós céget és vezette milliárdos forgalmú brand marketingjét is. Annyit, amennyit kérsz: irányt mutat, együtt csinálja veled vagy megcsinálja neked. Kezdhetünk?

🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Sablonos tanácsadás és lefordított tudásanyagok helyett rád szabott megoldások ⭐⭐⭐⭐⭐ egy Forbes listás vállalkozótól, aki nem csak beszél róla – hanem csinálja is. 🔥

forbes tasnádi ádám üzletember
index tasnádi ádám

Kiknek való a Scaling Room?

Neked szól, ha…

🚀 Növekedni akarsz – nem csak az Excelben

  • Van egy nettó 100M – 3 milliárd Ft éves árbevételű céged, de még nagyobbra vágysz.
  • A növekedésed ijesztően zabálja a tőkét és elbizonytalanodtál, hogy jó-e az irány.
  • Nem (csak) menő márkát akarsz, hanem profitot és osztalékot termelő céget, de valami nem az igazi.
  • A céged nagyra nőtt – de te is csak találgatod, hogyan. Működik a dolog, de nem vagy benne biztos, hogy újra meg tudnád csinálni.

💣 Eleged van a marketing bullshitből és gurukból

  • Eleged van abból, hogy hetente új marketing „megváltót” kellene követned: SEO, influencer, Tik Tok, AI vagy épp a hologramos sales-bot a menő? Fogalmad sincs – és őszintén? Nem is érdekel. Te csak egy dolgot akarsz: hogy nőjön a céged. Pont. (Fun fact: önmagában nem ezektől fog nőni, ők viszont a marketinges termékeik eladásából élnek 🙃)
  • Nem akarsz hat különböző marketingterület szakértőjéhez rohangálni. Ahogy házat sem úgy építesz, hogy délelőtt a burkolót hívod, délután meg az ácsot kergeted. Te egyben akarod a megoldást, egy embertől.
  • Nem hiszel a marketing guruknak, akik a tutit hirdetik, de még egy limonádéstandot sem építettek fel. Jogos a kérdés: ha ennyire tudják, miért nincs saját működő cégük?
  • CEO vagy, de úgy érzed, a marketingesed egy másik bolygóról jött – és kellene valaki, aki mindkét nyelvet beszéli és lefordítja, amit mond.

🧩 Elakadtál a stratégiai káoszban

  • Prioritáskáoszban élsz, és kéne valaki, aki nemcsak hallgat és kérdez, de tapasztalatból át is látja a céged és segít a fókuszálásban, akár egy személyi edző tenné.
  • Érteni akarod, mi mozgatja valójában a vállalkozásod, tisztán látni, hogy a bevételen túl mitől tudna javulni a profit és a bankszámlaegyenleg, nem csak túlélni a hónapokat.

👑 Többet akarsz – belül is

  • Örököltél egy céges birodalmat, de még nem találtad meg a saját trónod – itt az ideje, hogy apád víziója helyett a sajátodat valósítsd meg.
  • A párod már diplomás lenne a cégedből, ha érdekelné – de inkább csak néz rád esténként, hogy „áh, most is erről akarsz beszélni?”
  • Vagy egyszerűen csak kell egy üzleti gondolkodótárs, aki nem coach, nem guruképű mágus, hanem egy terepen edződött vállalkozó ninja, aki érti, min mész keresztül – és segít továbbjutni.

Mikor tudsz nekem segíteni?

  • Ha nem elég gyors a növekedésed;
  • ha nem elég a profit;
  • ha nincs elég pénz a bankszámlán;
  • vagy ha csak érzed, hogy többre lenne képes a cég,

akkor itt az idő megnézni: hol szorul újratervezésre a rendszered.

Ha a növekedés megtorpan, az nem a vállalkozói kudarcod. Az az üzleti modell kudarca. Magyarul adott piaci körülmények között, adott vevőszerző rendszerrel (ajánlatok, árképzés, termékszortiment, értékesítői tudás stb.) ennyit tud hozni a bevételi oldal. A vállalkozói kudarc nem az, ha egy szakaszon elakadsz, mert ez a fejlődés folyamatának természetes része. A kudarc az, ha rossz válaszokat adsz, vagy ha halogatod a megoldást.

    Gyors szögezzünk le valamit. Ha arra van szükséged, hogy valaki:

    • csináljon egy új webshopot neked,
    • kezelje a hirdetéseidet,
    • vagy adjon tanácsot social media posztokhoz,

    akkor NEM én vagyok az embered. Ezt bármelyik marketing ügynökség tudja. Ha szerencsésen választasz, akár még a bevételed is nőhet, átmenetileg.

     

    Én akkor tudok segíteni neked, ha olyan marketing és értékesítési rendszert akarsz, amitől:

    🚀 folyamatosan nő a bevételed;

    📈 nyereséges lesz a céged;

    🤑 nem csak a beszámolóban, hanem végre a bankszámlán is több pénz lesz.

     

    Mutathatom hogyan?

    Van, csak máshogy kell csinálni

    Hagyományosan a marketing abban segít, hogy több emberhez juss el. Megbízol egy ügynökséget, összeraknak egy stratégiát, indulnak a posztolások, hirdetések, influencerek, esetleg még egy szebb weboldalt is kapsz 2M Ft-ért és…

    a bevétel valamennyivel nő, aztán stagnál, majd visszaesik. Az ügynökség küldi a számláját, boldogan behajít a referenciái közé és halad tovább, te meg ott állsz értetlenül, hogy most akkor ez mi?! 🤬 Ennyit tud a marketing?

    10+ év vállalkozói és marketinges tapasztalattal merem állítani, hogy a hagyományos marketing IGEN. A marketing ugyanis alapvetően nem old meg semmit, csak felnagyít. Amid van, azt fogja és eljuttatja több emberhez. Ha ennyi elég lenne, akkor akármerre néznénk, sikeres cégeket látnánk, csak annyi a dolguk, hogy keressenek egy marketingest. Gondolom látod te is, hogy nagyon nem ez a helyzet.

    Most jól figyelj! Ha tartósan akarsz bevételben, profitban és bankszámlapénzben is növekedni, akkor neked ennél sokkal komplexebb üzleti tudás kell.

    ✅ Olyan marketing kell, ami vizsgálja az ajánlataid minőségét és tud eladni is (rád szabott értékesítési rendszert tesz a marketingkommunikáció mögé stb.).

    ✅ Ami fejleszti az üzleti modelledet is (tartós növekedésre alkalmas-e az árképzés, termékszortiment stb.)

    ✅ Figyelembe veszi a saját üzleti matekodat is (segít a profitabilitás növelésében és árréskalkulációban, cash-flow tervezésben, készletmenedzsmentben stb.)

    ⚠️ Csak egy példa, hogy ez miért kritikusan fontos. Ha van egy rossz üzleti modelled, mert nem alkalmas a skálázódásra az árképzésed, az értékesítési ajánlataid, a termékszortimented, a pénzügyi kontrollingod, a csapatod stb. sorolhatnám reggelig, akkor a jó marketing tönkre fog tenni. A rossz marketingre, amit az ügynökségek 80%-a tud, ki se térek.

    A jó marketing azért fog tönkretenni, mert a megnövelt láthatóság kegyetlenül ki fogja hozni a rendszered, az üzleti modelled hiányosságait és nagyon sok pénzt fogsz bukni. De simán ki is nyírhat, ha nem profi a céges és a marketing matekod.

    Miért?

    Mert ha nincs növekedésre tervezett üzleti modelled, akkor a marketing felhangosításával – a bevétel átmeneti növekedése mellett – elszáll a vevőszerzési költség (mivel egyre több olyan embert érsz el, akit nehezebb meggyőzni, így megnyúlik a sales cycle), borul a matek és a növekedésed elszívja a tőkét. Nincs oxigén, a céged elkezd fulladozni. Ekkor fogsz rádöbbenni arra is, hogy az árképzésed sem elég jó ehhez, nem termeltek elég profitot és a cash flow sem támogatja eléggé a skálázást. K.O.

    Foglalkozott ezekkel a kérdésekkel bárki valaha?

    Őszintén, meguntam, hogy a marketing ügynökségek csak a saját bizniszükhöz értenek. Ha jobb magyar cégeket akarunk látni, akkor ez k*rva kevés. Ezért indítottam el a Scaling Room-ot. Ebben a műhelyben forintra és százalékra pontosan megnézzük, miért nem nő a céged gyorsabban – és mit kell átállítani, hogy igenis termeljen. Része a marketing, de komplexebb üzleti tudás kell ahhoz, hogy szintet léphess. (Mást ne mondjak, pénz-pénz-pénz kell, ami viszont akkor lesz, ha eredményt is termel a cég és optimalizált a cash flow-d.)

    Na, ez nálam megvan. Láttam már százmilliós és milliárdos nagyságrendben is. És most neked adom. Egy friss sztori: az egyik cégem tavaly válság alatt 75%-ot nőtt (+110M Ft), éppen annak a komplex módszernek köszönhetően, ahogy én nézem a dolgot. Ha érdekel a sztori, kattints ide!

    Ja, és a saját cég nélküli üzleti tanácsadóktól meg marketingesektől kifutok a világból („ha ennyire tudod a tutit, miért nem építesz saját céget?” ugyebár), ezért tudnod kell, hogy a saját cégeim irányításában is részt veszek. Emiatt viszont egyidőben legfeljebb 3 új projektet vállalok el összesen. Ez a limit garantálja számodra a figyelmemet és a szolgáltatás prémium szintjét.

    Nézzük is sorban hogyan tudunk együtt dolgozni:

    Előszoba (ha most kezdjük a munkát)

    🌱 Scaling Scan (ingyenes cégelemzés)

    Egy 30 perces online beszélgetés, ahol egy egyszerűsített ingyenes cégelemzés keretein belül megnézzük, mi akadályoz a növekedésben vagy a pénztermelésben.

    3 szempont alapján átnézzük a mostani marketinged és az üzleti modelled főbb részeit.

    A végére tisztán fogsz látni. Bővebb infót ide kattintva találsz.

    🔍 Audit + konzultáció (99.000 Ft + ÁFA)

    Ezen a 90 perces beszélgetésen az ingyenes Scaling Scan cégelemzéshez képest:

    • mélyen átnézzük a marketingedet, értékesítési rendszeredet, üzleti modelledet, a beszámolódat és a piaci helyzetedet. Mintha 90 percre egy olyan üzlettársad lenne, aki kívülről lát rá a cégedre.
    • a tisztánlátás mellé világos fókusz és konkrét megoldási javaslatokat, végrehajtási tervet is kapsz.

    Scaling Room (előszoba után, max. 3 projekt)

    🚀 Havi vagy projektalapú közös munka

    Az előszobában kidolgozott irány alapján belevágunk a közös munkába. Forbes listás növekedési szakemberként 3 módon tudok segíteni neked:

    • irányt mutatok, mint egy mentor, de a meglévő csapatod csinálja a kivitelezést;
    • közösen dolgozunk (például én dolgozom ki az értékesítési rendszeredet, de más területekben csak irányt mutatok);
    • kulcsrakészen én kivitelezek mindent a csapatommal (például komplett webshop, márkaépítés, értékesítési rendszer stb.), te pedig időt spórolsz.

    Az alábbi területeken tudlak segíteni, katt ide!

    Időtartam: igénytől függően havi (3, 6 hó) vagy projektalapú.

    Ár: egyedi ajánlat alapján

    Kivitelezésben is tudsz segíteni?

    Igen, lásd az előző blokkot.

    Annyit segítek, amennyit kérsz: irányt mutatok, együtt csinálom veled vagy megcsinálom a csapatommal neked.

    ⛔ Amiben nem tudok segíteni:

    Az egyes marketinges részterületek (weboldal, SEO, hirdetések, influencerek stb.) kivitelezésében nem tudok segíteni. Az a tapasztalatom, hogy a növekedés sikeressége komplex rendszeren múlik. Idetartozik a teljes marketingen túl az üzleti modelled, a termékpalettád, az árképzésed, de még a tőkeellátottságod témája is. Kattints ide és nézd meg mennyire komplexen nézem ezt a témát!

    "Ádám igazi problémamegoldó. Ha valamit egyszer a fejébe vesz, megcsinálja, Mindig lenyűgöz az elköteleződése, a szenvedélye egy-egy ügy iránt. Kreatív megoldásai is lelkesítőek. A Bridge Budapest ösztöndíjprogram legjobb marketinges jelöltjei között szerepelt pályázatával."

    Pistyur Veronika
    Partner – Oktogon Ventures; alapító, ügyvezető – Bridge Budapest

    „Ádámot azzal a feladattal bíztuk meg, hogy a családi cégcsoportunkban található márkákat (étterem, konferenciaház, prémium gyümölcslé, kerti programok) segítsen újradefiniálni és ezeket egy egységes marketing rendszerbe helyezve felfuttatni. A közös munkát szoros együttműködés és intenzív kapcsolat jellemezte. Ádám jól értette a tulajdonosi szemléletünket, értékeinket, azt a filozófiát, amit a fogyasztóknak szeretnénk átadni. Az együttműködés alatt született meg egy új márkánk, a DÉR Juice prémium gyümölcslé is, aminek megalkotásában szintén aktív szerepet vállalt csapatával. Külön kiemelném még azt a sokrétű marketing tudást, amit átadott számunkra, formálva ezzel szemléletünket is.”

    bold agro szabó imre tasnádi ádám

    Szabó Imre

    alapító

    Bold Agro

    "Ádám a Világjáró Magazin online fejlesztésében vett részt, egy nagyon innovatív, kreatív és nyitott gondolkodású embert ismertem meg benne. Tetszik, hogy semmire nem mondja azt, hogy nem lehet, vagy hogy nem tudom. Helyette: megoldjuk."

    Dr. Almásy Gyula

    alapító-ügyvezető, kereskedelmi vezető
    (Világjáró Csoport)

    Még nem dolgoztam olyan külsős személlyel, aki ennyire magáénak érezné a cégem jövőjét. Megbízható, lojális és kimagaslóan kreatív! Ha úgy érzed van még fejlődésre lehetőséged az online vonalon, keresd Ádámot, nem fogsz benne csalódni!”

    Nyúl Roland
    vezérigazgató
    Pölöskei Italgyártó Zrt.

    Mindenben számíthatsz rám, ami a növekedés gyorsításához és a pénztermelés javításához szükséges, így:

    Üzleti tervezés

    A profi business planning mindennek az alapja. Közösen megtervezzük vagy újratervezzük vállalkozásod üzleti modelljét, vagyis azt, hogy hogyan lesz az elképzelésedből valódi üzlet (termékek, célcsoportok, buyer perszónák, piaci helyzet, értékesítési csatornák stb.). Elkészítjük a növekedést biztosító üzleti tervet.

    Pénzügyi tervezés

    Meggyőződésem, hogy sikeres céget csak profi pénzügyi tervezéssel és kontrollinggel lehet építeni. Egyeztetjük az árazási stratégiádat, kiszámoljuk a fedezeti szinteket, a növekedéshez szükséges tőkeigényt és professzionális kontrolling rendszert teszünk össze. Ezek biztosítják, hogy előre tudd mekkora bevételre, költségre és eredményre számíthatsz az egyes időszakok végén.

    Brand tervezés

    Kidolgozzuk azt a márka (brand) identitást és pozícionálást, ami olyan egyedi helyzetet biztosít számodra a piacodon, amely vonzóvá tesz az ideális célcsoportod számára, kiemel a versenytársaid közül és megvéd az árversenytől. Végigmegyünk minden olyan érintkezési ponton, ahol a vevőd találkozik a márkáddal és optimalizáljuk branding szempontból a teljes folyamatot.

    Vevőszerző marketing rendszer építése

    A modern marketing egy valódi vevőszerző rendszer, ahol először érdeklődővé, majd vásárlóvá, végül visszatérő vásárlóvá kell tudni konvertálni a célcsoportodat. Mindhárom szinten eltérő marketingkommunikáció, kampányok és eszközök szükségesek, ezek viszont egy egységes rendszert alkotnak. Ez biztosítja a motort vállalkozásod növekedéséhez. A rendszerhez a marketing stratégiától függően szükséges: weboldal, online hirdetések (PPC), social media, influencer marketing, PR, marketing automatizációk, analitika és offline marketing eszközök is. A kivitelezésben is tudok segíteni csapatomnak köszönhetően.

    Tőkebevonás és befektetők

    Amennyiben a növekedési terved alapján elkészült pénzügyi terved szerint külső tőke bevonására lenne szükséged, útmutatással és tapasztalataimmal tudlak segíteni. Befektetők előtt pitchelnél és velük tárgyalnál? Banki finanszírozáson gondolkodsz és nem tudod mi lenne a jó lépés? Ismerem a dilemmát, beszéljük át.

    Kereskedelem és belistázás

    A saját webshopos értékesítés mellett viszonteladók vagy offline áruházak, drogériák stb. segítségével kiépítenéd értékesítési csatornáid B2B lábát is? A belistázásban és a potenciális B2B partnerekkel való tárgyalásban lenne szükséged szakértői szemre? Vagy csak érdekel, hogy milyen kondíciókra lehet számítani egy ilyen együttműködésben? Egyeztessünk, hogy tisztán láthass és reálisan tervezhess.

    Nemzetközi terjeszkedés

    Már túl vagy a terméked piaci validálásán, vannak értékelhető eredményeid (track record) és ideje skálázódni? Ilyenkor szokott előkerülni a nemzetközi terjeszkedés témája. Valódi útvesztő, szerintem a legnehezebb feladat (nem véletlen, hogy a magyar cégek mindössze 6%-a exportál és náluk is csak az árbevétel 20%-át adja az export).

    Cégvezetés és csapatépítés

    Egy cégben a legfontosabb és legértékesebb erőforrás az embereid lesznek, az a csapat, aki dolgozik az üzleti terv megvalósításán. Napjainkban kimondottan nagy kihívás megtalálni a megfelelő minőségű embereket a rendszeredbe, ezért érthető, ha fejtörést okoz a toborzás, a menedzsment összerakása és az emberek megtartása. Aktív CEO vagyok jelenleg is, így első kézből tudom megosztani a saját tapasztalataimat arról, hogy mi hogyan tervezzük, szervezzük és menedzseljük mindezt.

    Vállalkozói attitűd és lélektan

    Céget vezetni valójában magányos műfaj és nagyon ambivalens is: minél sikeresebb vagy, minél nagyobb céget építesz, minél tovább jutsz el, annál kevesebben fogják igazán megérteni azt, hogy milyen kérdések, dilemmák, kihívások, gondolatok járnak a fejedben. Nem feltétlen szakmai témákra, inkább lélektaniakra gondolok: „Vállaljam-e ezt a kockázatot?”, „Hogyan motiváljam magam?”, „Normális, ha kicsit belefáradtam?”, „Más cégeknél ezt hogy csinálják?” és még sorolhatnám. Mivel mindenért te vagy a felelős és minden belőled indul ki, ez rendkívül fontos terület és vállalkozóként tökéletesen meg is értelek.

    Miért hallgass rám business és marketing ügyekben?

    Szia! Tasnádi Ádám vagyok,

    A Forbes szerint „self made” vállalkozó vagyok, vagyis olyan valaki, aki önerőből jutott nulláról a Forbes listákig. Ez mindennél jobban bemutat.

    A folyamatos tanulásban, fejlődésben, hatékonyabbá válásban hiszek. Ennek köszönhetően építettem fel egy többszáz milliós e-commerce céget és vezettem milliárdos árbevételű magyar márka marketingjét.

    Tulajdonos, aktív CEO és felügyelőbizottsági tag vagyok a cégeimben. Stratégiát tervezek, üzletet kötök, céget vezetek, így tökéletesen ismerem a tulajdonosi oldalt és az alapítói kihívásokat. Mind business, mind marketing oldalról. KKV és startup vonalon egyaránt. Ismerem a csúcsokat és a mélypontokat is.

    Ezek mellett a Scaling Room-ban vállalkozóknak segítek abban, hogy ötletükből bizniszt építsenek, illetve meglévő vállalkozásukat, márkájukat sikeresen emeljék magasabb szintekre. Nem sablonos tanácsadóként vagy lefordított tudásanyagokkal, hanem a módszereimmel rájuk szabva megtolom a növekedést és a pénztermelést. Jól hangzik? 😉

    Miért hallgass rám business és marketing ügyekben?

    Szia! Tasnádi Ádám vagyok,

    A Forbes szerint „self made” vállalkozó vagyok, vagyis olyan valaki, aki önerőből jutott nulláról a Forbes listákig. Ez mindennél jobban bemutat.

    A folyamatos tanulásban, fejlődésben, hatékonyabbá válásban hiszek. Ennek köszönhetően építettem fel egy többszáz milliós e-commerce céget és vezettem milliárdos árbevételű magyar márka marketingjét.

    Tulajdonos, aktív CEO és felügyelőbizottsági tag vagyok a cégeimben. Stratégiát tervezek, üzletet kötök, céget vezetek, így tökéletesen ismerem a tulajdonosi oldalt és az alapítói kihívásokat. Mind business, mind marketing oldalról. KKV és startup vonalon egyaránt. Ismerem a csúcsokat és a mélypontokat is.

    Ezek mellett a Scaling Room-ban vállalkozóknak segítek abban, hogy ötletükből bizniszt építsenek, illetve meglévő vállalkozásukat, márkájukat sikeresen emeljék magasabb szintekre. Nem sablonos tanácsadóként vagy lefordított tudásanyagokkal, hanem rájuk szabva a módszereimmel megtolom a növekedést és a pénztermelést. Jól hangzik? 😉

    Cégek, amik mellettem léptek szintet

    this is redy tasnádi ádám

    Többszáz milliós gyártó-kereskedő cég építése

    2M Ft kezdőtőkéből  ►  nettó 260M Ft/év árbevétel (nyereséges működés)

    Országosan ismert brand női higiénia kategóriában ✅

    Országos hálózatú bolti kereskedelmi belistázás ✅

    Gyors növekedésből fakadó kihívások kezelése, üzleti modell folyamatos optimalizálása

    Média és PR megjelenések  ►  Index, HVG, Forbes, 444, Glamour, Cosmopolitan, Joy stb.

    Elnyert díjak ► Év Széchenyi Vállalkozása (2020), Év Startupja Innovációs Díj (2021), Greengage Díj (2022)

    Közösségi média elérés 0 főről ► 500.000 fő havonta

    MILLIÁRDOS FORGALMÚ FMCG VÁLLALAT MARKETINGJÉNEK VEZETÉSE

    1,9 mrd Ft nettó árbevételből ► 7,8 mrd Ft nettó árbevétel a közös munka során (nyereséges működés)

    Országosan ismert, piacvezető italgyártó brand szörpgyártás kategóriában ✅

    Nemzetközi elismerés marketing kampány kategóriában (Foodbev Awards) ✅

    Komplett vevőszerző marketing rendszer felépítése és irányítása ► marketing stratégia és költségvetés, weboldal, webshop, automatizációk, social média, online hirdetések (PPC), influencer marketing, PR megjelenések, CSR, offline marketing, értékesítő és márkaépítő kampányok

    Közösségi média elérés 70.000 főről ► 1.200.000 fő havonta

    dér juice

    Márkaépítés prémium szegmensben

    Márkaépítés  ►  brand név, brand identitás, pozicionálás megalkotása

    Országosan ismert brand prémium gyümölcslevek kategóriában ✅

    remény farm tasnádi ádám

    ZÖLD MÁRKA ÉPÍTÉSE

    Márkaépítés ► brand mottó és arculat, brand identitás, pozicionálás megalkotása

    Országosan ismert brand, nagy online eléréssel permakultúrás gazdálkodás kategóriában ✅

    "Ádám igazi problémamegoldó. Ha valamit egyszer a fejébe vesz, megcsinálja, Mindig lenyűgöz az elköteleződése, a szenvedélye egy-egy ügy iránt. Kreatív megoldásai is lelkesítőek. A Bridge Budapest ösztöndíjprogram legjobb marketinges jelöltjei között szerepelt pályázatával."

    Pistyur Veronika
    Partner – Oktogon Ventures; alapító, ügyvezető – Bridge Budapest

    „Ádámot azzal a feladattal bíztuk meg, hogy a családi cégcsoportunkban található márkákat (étterem, konferenciaház, prémium gyümölcslé, kerti programok) segítsen újradefiniálni és ezeket egy egységes marketing rendszerbe helyezve felfuttatni. A közös munkát szoros együttműködés és intenzív kapcsolat jellemezte. Ádám jól értette a tulajdonosi szemléletünket, értékeinket, azt a filozófiát, amit a fogyasztóknak szeretnénk átadni. Az együttműködés alatt született meg egy új márkánk, a DÉR Juice prémium gyümölcslé is, aminek megalkotásában szintén aktív szerepet vállalt csapatával. Külön kiemelném még azt a sokrétű marketing tudást, amit átadott számunkra, formálva ezzel szemléletünket is.”

    bold agro szabó imre tasnádi ádám

    Szabó Imre

    alapító

    Bold Agro

    "Ádám a Világjáró Magazin online fejlesztésében vett részt, egy nagyon innovatív, kreatív és nyitott gondolkodású embert ismertem meg benne. Tetszik, hogy semmire nem mondja azt, hogy nem lehet, vagy hogy nem tudom. Helyette: megoldjuk."

    Dr. Almásy Gyula

    alapító-ügyvezető, kereskedelmi vezető
    (Világjáró Csoport)

    Még nem dolgoztam olyan külsős személlyel, aki ennyire magáénak érezné a cégem jövőjét. Megbízható, lojális és kimagaslóan kreatív! Ha úgy érzed van még fejlődésre lehetőséged az online vonalon, keresd Ádámot, nem fogsz benne csalódni!”

    Nyúl Roland
    vezérigazgató
    Pölöskei Italgyártó Zrt.

    GYIK

    1. Miben különbözik a Scaling Room egy hagyományos üzleti tanácsadástól vagy marketing ügynökségtől?

    A Scaling Room nem csupán tanácsadás – itt valódi stratégiai partnerséget kapsz. Nemcsak irányt mutatok, hanem aktívan részt veszek a megvalósításban is, legyen szó közös munkáról vagy teljes kivitelezésről.

    Sokkal több terepen szerzett aktív tapasztalatom van, mint egy tanácsadónak és sokkal átfogóbb üzleti tudásom, mint egy marketingesnek. Beszélem a tulajdonosok, ügyvezetők nyelvét, és rendelkezésemre áll minden, ami egy komplex marketingprojekthez szükséges.

    2. Hogyan néz ki a közös munka veled?

    Minden esetben először a céges matekodat nézzük át közösen, mert a pénzügyeid tisztánlátása az első lépés a növekedés megalapozásához. Megnézzük az árképzésedet, az eredménytermelésedet, cashflow helyzetedet stb.

    Ezt követően meghatározzuk a tulajdonosi céljaid alapján, hogy milyen üzleti matekot (bevétel, eredmény, osztalék) kell tudni hoznia a marketingnek és az értékesítésnek. Végre nem a levegőbe fogtok marketingelni, hanem tudatosan azért, hogy pénzt termeljetek vele.

    Ezután pedig addig fejlesztjük az üzleti modelledet, értékajánlataidat, értékesítési képességeidet, amíg el nem érjük az üzleti célszámokat.

    3. Egyedül vagy, vagy van csapatod is?

    Ez attól függ, hogy mire van szükséged. Ha csak iránymutatást, egyfajta mentor segítséget szeretnél a meglévő működésetek mellé, akkor ez esetben egyedül fogok veled dolgozni.

    Ha viszont nincs meg a stábod a marketing célok megvalósításához, akkor rendelkezésedre bocsátom azt a teljes körű kivitelezői szakértői hátteret, akikkel én dolgozom a cégeimben.

    4. Milyen cégekkel dolgozol együtt?

    Elsődlegesen olyan vállalkozásokkal, amelyek éves nettó árbevétele 100 millió és 3 milliárd forint között van, és szeretnének tovább növekedni, új piacokra lépni vagy új márkát építeni.

    5. Milyen vállalkozókkal dolgozol együtt?

    Kizárólag olyanokkal, akik kellő alázattal és fejlődés iránti vággyal rendelkeznek. Sok mindent meg fogunk kérdőjelezni, újratervezni, optimalizálni, fejleszteni. Ez a titka a jobbá válásnak és a növekedésnek. Ez ilyen személyiséget kíván. Ha ilyen vagy, akkor komfortos lesz a közös munka és bátran keress meg! 😉

    6. Milyen iparágakban van tapasztalatod?

    10+ éves, széles körű tapasztalattal rendelkezem különböző iparágakban, beleértve az FMCG szektort, startupokat, e-kereskedelmet és szolgáltatásokat. Nézd meg, hogy mely területeken számíthatsz a tudásomra, kattins ide!

    7. Ha 100M Ft alatti a cégem éves árbevétele, ne jelentkezzek?

    Elsősorban 100M Ft feletti cégekkel dolgozom, mert tapasztalataim szerint efelett kezdenek el rendelkezésre állni azok az erőforrások, amik lehetőséget adnak további növekedésre vagy hatékony üzleti modell fejlesztésére.

    8. Miért ingyenes a Scaling Scan cégelemzés?
    Rávilágítok a problémáid okaira, ez ingyenes. A nagy feladat ezeknek a megoldása lesz. Amire akkor tudok együttműködési ajánlatot adni, miután megértettük a cég elakadásának okait.
    9. Nem vállalsz el minden jelentkezőt?

    Mivel a saját cégeim irányításában is részt veszek, így egyszerre legfeljebb 3 új projektet tudok elvállalni, biztosítva ezzel is a prémium figyelmet.

    Emiatt az év nem minden szakaszában van nyitva a jelentkezési lehetőség! Amikor nyitva van (ezúttal november 16-ig), akkor a jelentkezés után a kiválasztási folyamatba kerülsz bele. Ebben átnézem a jelentkezéseket és amennyiben bele tudunk vágni az ingyenes cégelemzésbe, jelentkezni fogok!

    Köszönöm a megértésedet.

    JELENTKEZÉS AZ ELŐSZOBÁBA

    🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

    Nap

    :

    Óra

    :

    Perc

    :

    Mp

    ELSŐ LÉPÉS: válaszold meg az alábbi 6 kérdést! Ezzel bekerülsz a kiválasztási folyamatba.

    📬 A további kérdéseket e-mailben kapod meg. A végső projektek kiválasztása az összes kérdés megválaszolása alapján történik. Ha az Audit-ot választottad, mindenképpen beszélünk.

    🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

    Nap

    :

    Óra

    :

    Perc

    :

    Mp