A céged már többszáz millió Ft feletti, de jó lenne, ha gyorsabban nőne vagy több pénzt termelne?

INGYENES cégelemzés egy Forbes listás növekedési szakemberrel, aki többszáz milliós céget épített és egy milliárdos forgalmú cég marketingjét vitte sikerre – most pedig csak a te cégedre fókuszál. Olyan marketinget építek, ami forgalmat és profitot hoz. Nézzük, hol van az elakadásod?

🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

forbes tasnádi ádám üzletember
index tasnádi ádám

Miért kérd az ingyenes cégelemzést?

  • Ha nem elég gyors a növekedésed;
  • ha nem elég a profit;
  • ha nincs elég pénz a bankszámlán;
  • vagy ha csak érzed, hogy többre lenne képes a cég,

akkor itt az idő megnézni: hol szorul újratervezésre a rendszer.

Ha a növekedés megtorpan, az nem a vállalkozói kudarcod. Az az üzleti modell kudarca. Magyarul adott piaci körülmények között, adott vevőszerző rendszerrel (ajánlatok, árképzés, termékszortiment, értékesítői tudás stb.) ennyit tud hozni a bevételi oldal.

Nem motivációt hozok, hanem őszinte tisztánlátást. Rámutatok, miért nem működik az, amit most csinálsz. Hogy végre azt csináld, ami működik és ne azt nyomd, ami nem.

A vállalkozói kudarc nem az, ha egy szakaszon elakadsz, mert ez a fejlődés folyamatának természetes része. A kudarc az, ha rossz válaszokat adsz – vagy ha halogatod a megoldást.

👉 30 perc alatt segítek átlátni: miért nem nő a céged gyorsabban, hova folyik el a pénz, és mi kellene ahhoz, hogy újra szintet lépj.

Ez nem coacholás, nem tanácsadás, nem általános „ötletelés”. Ez egy üzleti röntgen – amit egy olyan emberrel csinálsz végig, aki Forbes-listásként maga is tapasztalta, mit jelent újraépíteni a rendszert, ha nem hozza a számokat. (Az egyik cégem tavaly 75%-ot, +110M Ft-ot növekedett válság alatt, kattints a sztoriért!)

Hogyan néz ki az ingyenes cégelemzés?

Mielőtt belevágunk, előzetesen adok neked egy titoktartási nyilatkozatot.

Az online beszélgetés elején röviden bemutatkozunk egymásnak – elmondod, miben vagy most, mi nyomja a vállad.

Ezután:

✅ Átnézzük, hogy a mostani üzleti modelled mire képes – hol feszül a rendszer, mi viszi a pénzt, mi hozhatna többet.

✅ Megnézzük, hogy a mostani marketing és értékesítés növekedést hoz-e vagy csak láthatóságot.

✅ Kiszúrjuk a 3 legégetőbb vakfoltot – legyen szó ajánlatról, árrésről, kontrollingról vagy csatornastruktúráról.

✅ Elmondom, hogy mit tennék a helyedben.

A 30 perces online beszélgetést követően tisztán fogsz látni és egyenes választ fogsz kapni arra, tudok-e segíteni. Ha tudok mélyebben segíteni, akkor megnézzük, hogyan. Amennyiben viszont nem én vagyok a megfelelő ember, akkor elmondom, ki lehet az – és merre érdemes továbbmenned.

Miért hallgass rám business és marketing ügyekben?

Szia! Tasnádi Ádám vagyok,

A Forbes szerint „self made” vállalkozó vagyok, vagyis olyan valaki, aki önerőből jutott nulláról a Forbes listákig. Ez mindennél jobban bemutat.

A folyamatos tanulásban, fejlődésben, hatékonyabbá válásban hiszek. Ennek köszönhetően építettem fel egy többszáz milliós e-commerce céget és vezettem milliárdos árbevételű magyar márka marketingjét.

Tulajdonos, aktív CEO és felügyelőbizottsági tag vagyok a cégeimben. Stratégiát tervezek, üzletet kötök, céget vezetek, így tökéletesen ismerem a tulajdonosi oldalt és az alapítói kihívásokat. Mind business, mind marketing oldalról. KKV és startup vonalon egyaránt. Ismerem a csúcsokat és a mélypontokat is.

Ezek mellett a Scaling Room-ban vállalkozóknak segítek abban, hogy ötletükből bizniszt építsenek, illetve meglévő vállalkozásukat, márkájukat sikeresen emeljék magasabb szintekre. Nem sablonos tanácsadóként vagy lefordított tudásanyagokkal, hanem rájuk szabott módszerekkel megtolom a növekedésüket és a pénztermelésüket. Jól hangzik?

Akkor van egy jó hírem: a Scaling Room előszobájában vagy éppen, ez pedig az ingyenes Scaling Scan cégelemzés. Jelentkezel rá?

Miért hallgass rám business és marketing ügyekben?

Szia! Tasnádi Ádám vagyok,

A Forbes szerint „self made” vállalkozó vagyok, vagyis olyan valaki, aki önerőből jutott nulláról a Forbes listákig. Ez mindennél jobban bemutat.

A folyamatos tanulásban, fejlődésben, hatékonyabbá válásban hiszek. Ennek köszönhetően építettem fel egy többszáz milliós e-commerce céget és vezettem milliárdos árbevételű magyar márka marketingjét.

Tulajdonos, aktív CEO és felügyelőbizottsági tag vagyok a cégeimben. Stratégiát tervezek, üzletet kötök, céget vezetek, így tökéletesen ismerem a tulajdonosi oldalt és az alapítói kihívásokat. Mind business, mind marketing oldalról. KKV és startup vonalon egyaránt. Ismerem a csúcsokat és a mélypontokat is.

Ezek mellett a Scaling Room-ban vállalkozóknak segítek abban, hogy ötletükből bizniszt építsenek, illetve meglévő vállalkozásukat, márkájukat sikeresen emeljék magasabb szintekre. Nem sablonos tanácsadóként vagy lefordított tudásanyagokkal, hanem rájuk szabott megoldásokkal megtolom a növekedésüket és a pénztermelésüket. Jól hangzik?

Akkor van egy jó hírem: a Scaling Room előszobájában vagy éppen, ez pedig az ingyenes Scaling Scan cégelemzés. Jelentkezel rá?

Cégek, amik mellettem léptek szintet

this is redy tasnádi ádám

Többszáz milliós gyártó-kereskedő cég építése

2M Ft kezdőtőkéből  ►  nettó 260M Ft/év árbevétel (nyereséges működés)

Országosan ismert brand női higiénia kategóriában ✅

Országos hálózatú bolti kereskedelmi belistázás ✅

Gyors növekedésből fakadó kihívások kezelése, üzleti modell folyamatos optimalizálása

Média és PR megjelenések  ►  Index, HVG, Forbes, 444, Glamour, Cosmopolitan, Joy stb.

Elnyert díjak ► Év Széchenyi Vállalkozása (2020), Év Startupja Innovációs Díj (2021), Greengage Díj (2022)

Közösségi média elérés 0 főről ► 500.000 fő havonta

MILLIÁRDOS FORGALMÚ FMCG VÁLLALAT MARKETINGJÉNEK VEZETÉSE

1,9 mrd Ft nettó árbevételből ► 7,8 mrd Ft nettó árbevétel a közös munka során (nyereséges működés)

Országosan ismert, piacvezető italgyártó brand szörpgyártás kategóriában ✅

Nemzetközi elismerés marketing kampány kategóriában (Foodbev Awards) ✅

Komplett vevőszerző marketing rendszer felépítése és irányítása ► marketing stratégia és költségvetés, weboldal, webshop, automatizációk, social média, online hirdetések (PPC), influencer marketing, PR megjelenések, CSR, offline marketing, értékesítő és márkaépítő kampányok

Közösségi média elérés 70.000 főről ► 1.200.000 fő havonta

dér juice

Márkaépítés prémium szegmensben

Márkaépítés  ►  brand név, brand identitás, pozicionálás megalkotása

Országosan ismert brand prémium gyümölcslevek kategóriában ✅

remény farm tasnádi ádám

ZÖLD MÁRKA ÉPÍTÉSE

Márkaépítés ► brand mottó és arculat, brand identitás, pozicionálás megalkotása

Országosan ismert brand, nagy online eléréssel permakultúrás gazdálkodás kategóriában ✅

"Ádám igazi problémamegoldó. Ha valamit egyszer a fejébe vesz, megcsinálja, Mindig lenyűgöz az elköteleződése, a szenvedélye egy-egy ügy iránt. Kreatív megoldásai is lelkesítőek. A Bridge Budapest ösztöndíjprogram legjobb marketinges jelöltjei között szerepelt pályázatával."

Pistyur Veronika
Partner – Oktogon Ventures; alapító, ügyvezető – Bridge Budapest

„Ádámot azzal a feladattal bíztuk meg, hogy a családi cégcsoportunkban található márkákat (étterem, konferenciaház, prémium gyümölcslé, kerti programok) segítsen újradefiniálni és ezeket egy egységes marketing rendszerbe helyezve felfuttatni. A közös munkát szoros együttműködés és intenzív kapcsolat jellemezte. Ádám jól értette a tulajdonosi szemléletünket, értékeinket, azt a filozófiát, amit a fogyasztóknak szeretnénk átadni. Az együttműködés alatt született meg egy új márkánk, a DÉR Juice prémium gyümölcslé is, aminek megalkotásában szintén aktív szerepet vállalt csapatával. Külön kiemelném még azt a sokrétű marketing tudást, amit átadott számunkra, formálva ezzel szemléletünket is.”

bold agro szabó imre tasnádi ádám

Szabó Imre

alapító

Bold Agro

"Ádám a Világjáró Magazin online fejlesztésében vett részt, egy nagyon innovatív, kreatív és nyitott gondolkodású embert ismertem meg benne. Tetszik, hogy semmire nem mondja azt, hogy nem lehet, vagy hogy nem tudom. Helyette: megoldjuk."

Dr. Almásy Gyula

alapító-ügyvezető, kereskedelmi vezető
(Világjáró Csoport)

Még nem dolgoztam olyan külsős személlyel, aki ennyire magáénak érezné a cégem jövőjét. Megbízható, lojális és kimagaslóan kreatív! Ha úgy érzed van még fejlődésre lehetőséged az online vonalon, keresd Ádámot, nem fogsz benne csalódni!”

Nyúl Roland
vezérigazgató
Pölöskei Italgyártó Zrt.

GYIK

1. Milyen cégekkel dolgozol együtt?

Elsődlegesen olyan vállalkozásokkal, amelyek éves nettó árbevétele 100 millió és 3 milliárd forint között van, és szeretnének tovább növekedni, új piacokra lépni vagy új márkát építeni.

2. Hogyan néz ki a közös munka veled?

Minden esetben először a céges matekodat nézzük át közösen, mert a pénzügyeid tisztánlátása az első lépés a növekedés megalapozásához. Megnézzük az árképzésedet, az eredménytermelésedet, cashflow helyzetedet stb.

Ezt követően meghatározzuk a tulajdonosi céljaid alapján, hogy milyen üzleti matekot (bevétel, eredmény, osztalék) kell tudni hoznia a marketingnek és az értékesítésnek. Végre nem a levegőbe fogtok marketingelni, hanem tudatosan azért, hogy pénzt termeljetek vele.

Ezután pedig addig fejlesztjük az üzleti modelledet, értékajánlataidat, értékesítési képességeidet, amíg el nem érjük az üzleti célszámokat.

3. Egyedül vagy, vagy van csapatod is?

Ez attól függ, hogy mire van szükséged. Ha csak iránymutatást, egyfajta mentor segítséget szeretnél a meglévő működésetek mellé, akkor ez esetben egyedül fogok veled dolgozni.

Ha viszont nincs meg a stábod a marketing célok megvalósításához, akkor rendelkezésedre bocsátom azt a teljes körű kivitelezői szakértői hátteret, akikkel én dolgozom a cégeimben.

4. Milyen vállalkozókkal dolgozol együtt?

Kizárólag olyanokkal, akik kellő alázattal és fejlődés iránti vággyal rendelkeznek. Sok mindent meg fogunk kérdőjelezni, újratervezni, optimalizálni, fejleszteni. Ez a titka a jobbá válásnak és a növekedésnek. Ez ilyen személyiséget kíván. Ha ilyen vagy, akkor komfortos lesz a közös munka és bátran keress meg! 😉

5. Milyen iparágakban van tapasztalatod?

10+ éves, széles körű tapasztalattal rendelkezem különböző iparágakban, beleértve az FMCG szektort, startupokat, e-kereskedelmet és szolgáltatásokat.

6. Ha 100M Ft alatti a cégem éves árbevétele, ne jelentkezzek?

Elsősorban 100M Ft feletti cégekkel dolgozom, mert tapasztalataim szerint efelett kezdenek el rendelkezésre állni azok az erőforrások, amik lehetőséget adnak további növekedésre vagy hatékony üzleti modell fejlesztésére.

7. Nem vállalsz el minden jelentkezőt?

Mivel a saját cégeim irányításában is részt veszek, így egyszerre legfeljebb 3 új projektet tudok elvállalni, biztosítva ezzel is a prémium figyelmet.

Emiatt az év nem minden szakaszában van nyitva a jelentkezési lehetőség! Amikor nyitva van (ezúttal november 16-ig), akkor a jelentkezés után a kiválasztási folyamatba kerülsz bele. Ebben átnézem a jelentkezéseket és amennyiben bele tudunk vágni az ingyenes cégelemzésbe, jelentkezni fogok!

Köszönöm a megértésedet.

8. Miért ingyenes ez a cégelemzés?

Rávilágítok a problémáid okaira, ez ingyenes. A nagy feladat ezeknek a megoldása lesz. Amire akkor tudok együttműködési ajánlatot adni, miután megértettük a cég elakadásának okait.

JELENTKEZÉS AZ INGYENES CÉGELEMZÉSRE

🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

ELSŐ LÉPÉS: válaszold meg az alábbi 6 kérdést! Ezzel bekerülsz a kiválasztási folyamatba.

📬 A további kérdéseket e-mailben kapod meg. A végső projektek kiválasztása az összes kérdés megválaszolása alapján történik. Ha az Audit-ot választottad, mindenképpen beszélni fogunk.

🔥 összesen 3 új projektre van kapacitásom ⏰ november 16-ig tudsz jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp